dilluns, 28 de setembre del 2015

EXPRESSAR AMB BONIQUES PARAULES



Sembla que fos ahir i ja fa més de sis anys que vaig decidir tornar a fer esport i vaig triar la bici. Sempre m’havia agradat  i en tenia una de vella que vaig arreglar una mica. Sabia que a Seròs hi havia un club ciclista i una gent que sortia els diumenges, així que em vaig posar en contacte amb ells. El que més coneixia era Augusto  i així vaig conèixer de més a prop a Javier i Juanjo.
En aquests anys ens vam animar i vam començar a proposar-nos reptes nous: sortides familiars,  sortides de tot el cap de setmana ...fins a emprendre odissees com la Quebrantahuesos i altres marxes. Juanjo no en tenia mai prou i al final sempre ens arrossegava, suposo perquè també ho volíem.

Hem passat uns moments que mai oblidaré. Hem pedalat per carreteres per on mai suposo hagués passat.

Se que tinc molt amics i bons, perquè m’ho han demostrat sobradament. Tinc una família que m’estimem i els estimo, però segur que trobaré a faltar MOLT  a Juanjo i a Javier. El que m’han donat durant aquests anys de bici compensen sobradament la profunda tristesa que sento ara.

Crec que ara és el moment de “pedalar més fort” per superar-ho,  com feia Juanjo quan venia el vent en contra.

Descanseu en pau amics.

Pere

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada